چاپ محصولات سلولزی

چاپ محصولات سلولزی

تيم مجرب ماتان چاپ قادر به طراحی و توليد و چاپ برای بسته بندی انواع لفاف های نايلونی محصولات سلولزی با بالاترين كيفيت و دستگاههای  بروز ميباشد.

در بسته بندی محصولات سلولزی نظیر دستمال کاغذی، جعبه ها تمایل دارند که بخش عمده ای از توجه را به خود جلب کنند. اما، وقتی مشتری یک جعبه را باز کرد، چه می شود؟ محصول چه مورد پسند باشد یا نباشد فرآیند خرید به پایان رسیده است، از اینجا به بعد کیفیت محصول می تواند در تجربه خرید و تکرار خرید مشتری موثر باشد. حال تصور کنید طرح و ظاهر نامناسب جعبه علی رغم کیفیت محصول نتواند نظر مشتری را برای خرید جلب نماید! استفاده از یک بسته بندی سفارشی و خاص ،فرصتی عالی برای جلب توجه به آنچه شما را به عنوان یک برند متمایز می کند فراهم می آورد.

آنچه در بسته بندی محصولات سلولوزی باید مورد توجه قرارگیرد این است که در کنار زیبایی و تاثیرگذاری طرح و قالب جعبه، کارایی مهم ترین نکته است. دوام و ماندگاری جعبه، طراحی ساده جهت سازگاری کامل با خطوط بسته بندی اتوماتیک پر سرعت امروز، استفاده از پوشش های محافظ (مانند ویندوپچ -پوشش پلاستیکی درب جعبه دستمال کاغذی) جهت جلوگیری از آسیب رساندن به محصول هنگام بیرون کشیدن آنها، تعبیه درب اضافی و پرفراژ جهت خروج آسان، استفاده از دستگیره حامل، استفاده از جعبه های آسان بازشو و …. از جمله مواردی است که باید در این نوع بسته بندی، مورد توجه قرار گیرد. شکل ها و طرح های خاص و متفاوت برای استفاده در دفاتر کار ، خانه ها ، مهمانی ها و رویدادهای مختلف رسمی و غیر رسمی نشان از این دارد که شما به مشتری و خواسته های او احترام گذاشته اید.

لفاف دستمال اقتصادی

۲۰۰ برگ ،۳۰۰ برگ ، ۸۵۰ برگ،۹۰۰ برگ ، ۱۲۰۰ برگ و لفاف کیسه

کیسه مادر دستمال اقتصادی

ضخامت مناسب ۴۰ میکرون الی ۵۰ میکرون ابعاد و ضخامت به در خواست مشتری و متناسب با محصول مشتری

لفاف رول توالت

۲ قلو ، ۴ قلو، ۶ قلو ، ۸ قلو ، ۹ قلو ، ۱۲ قلو ، ۱۶ قلو و …

لفاف رول حوله

ضخامت ۴۵ میکرون الی ۵۵ میکرون ابعاد و ضخامت به درخواست مشتری و متناسب با محصول مشتری

لفاف پوشک بچه

لفاف پوشک معمولی و کامل بچه در ابعاد کوچک ، متوسط ، بزرگ ضخامت مناسب برای پوشک ۴۵ الی ۵۵ میکرون با فیلم پلی اتیلن شیری ابعاد و ضخامت متناسب با نوع محصول مشتری

لفاف نوار بهداشتی

لفاف نوار بهداشتی معمولی (متوسط ، بزرگ و خیلی بزرگ)، بالدار ( ساده و مشبک ) ، نرمال ، روزانه و شبانه ضخامت مناسب برای نوار بهداشتی ۴۰ الی ۵۵ میکرون با فیلم پلی اتیلن شیری ابعاد و ضخامت متناسب با نوع محصول مشتری

لفاف پنبه آرایشی

لفاف پنبه ۵۰ گرمی ، پنبه ۱۰۰ گرمی ، پنبه توپک معمولی ، پنبه توپک رنگ